585 261 436
bok@isprzet.pl
Biuro obsługi klienta:
pon. - pt. 08:00 - 16:00
Dział handlowy:
pon. - pt. 08:00 - 18:00
sob. 09:00 - 13:00
TEAMTOOLS sp. z o.o.
ul. Gen. Mieczysława Boruty Spiechowicza 68,
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 937-274-89-81
Adres do odbiorów osobistych, zwrotów i korespondencji:
Proszówki 611, 32-700 Bochnia
PLN: 25 1050 1070 1000 0090 8195 4365
EUR: 11 1050 1070 1000 0090 8198 4396
USD: 34 1050 1070 1000 0090 8215 8776
ING Bank, SWIFT: INGBPLPW
585 261 436
bok@isprzet.pl
Biuro obsługi klienta:
pon. - pt. 08:00 - 16:00
Dział handlowy:
pon. - pt. 08:00 - 18:00
sob. 09:00 - 13:00
TEAMTOOLS sp. z o.o.
ul. Gen. Mieczysława Boruty Spiechowicza 68,
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 937-274-89-81
Adres do odbiorów osobistych, zwrotów i korespondencji:
Proszówki 611, 32-700 Bochnia
PLN: 25 1050 1070 1000 0090 8195 4365
EUR: 11 1050 1070 1000 0090 8198 4396
USD: 34 1050 1070 1000 0090 8215 8776
ING Bank, SWIFT: INGBPLPW
Młot spalinowy Cobra PRO jest następcą doskonale znanego młota Cobra mk1 jest to urządzenie o największej energii udaru wśród młotów spalinowych dostępnych na rynku. Został wyposażony w kilka unikalnych rozwiązań konstrukcyjnych. Tłumiąca drgania rama służy jednocześnie jako ochrona przeciw uszkodzeniom mogącym powstać podczas nieostrożnej obsługi oraz jako zbiornik paliwa chronionego w ten sposób przed ciepłem wydzielanym z silnika.
Dzięki opatentowanemu systemowi tłumienia wibracji udało się wytłumić drgania do rekordowego poziomu 2,3 m/s. Cobra mk1 spełnia wymogi normy EPA 1, tj. najbardziej rygorystyczne na świecie przepisy dotyczące czystości spalin. Energia udaru 60 J Nadaje się szczególnie do: kucia betonu i asfaltu, ubijania podsypki, robót ziemnych itp. Bardzo niski poziom drgań: jedynie 2,3 m/s. Prosta obsługa i konserwacja Certyfikat zgodności z normą EPA 1.
COBRA PROi to pierwszy system elektronicznego wtrysku paliwa w młocie spalinowym. Dzięki czemu użytkownik uzyskuje moc i łatwy start, oczywiście to dopiero początek. Zintegrowana pompa paliwa zapewnia stałe ciśnienie w układzie. Nowoczesny wtryskiwacz nie wymaga ciśnienia rzędu 3 bar, jak w standardowych systemach EFI. Stałe ciśnienie zapewnia nieprzerwany dopływ paliwa. Obliczenie optymalnej mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w przekaźniku ciśnienia. Nowa konstrukcja zapewnia oszczędności w zużyciu paliwa sięgające 30% i łatwiejszy start niezależnie od warunków atmosferycznych.
Opis wariantu: Uchwyt narzędzia: 32x160 mm, energia udaru: 60 J
*Rabat do wykorzystania przy zakupach za min. 500 zł brutto
Dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!