Kariera
Poznaj nasz zespół i dołącz do ludzi z pasją!
Doceniamy samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywę własną. Ludzie są dla nas najważniejsi. Dlatego stworzyliśmy komfortowe środowisko pracy tak, aby odpowiadało potrzebom członków naszego zespołu. Doskonale wiemy, że dobry nastrój pracowników wpływa na jakość wykonywanej pracy.
Zapraszamy kandydatów do pracy w działach:
Jeżeli chcesz dbać o dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi, a także brać czynny udział w budowaniu naszej marki, dołącz do naszych Sił Sprzedaży!
Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie naszego sklepu internetowego dołącz do działu Administracji!
Jeżeli chcesz mieć wpływ na rozwój naszej marki oraz brać udział w niestandardowych aktywacjach, dołącz do zespołu Marketingu!
Jeżeli chcesz dbać o wysoką jakość prowadzenia biura oraz obsługę finansową klientów dołącz do zespołu Finansów!
Proces rekrutacji
Sprawdź jak do nas dołączyć

Aplikacja online

Selekcja zgłoszeń

Rozmowa
z działem HR

Test umiejętności

Rozmowa
z potencjalnym
przełożonym

Witamy
w zespole isprzet.pl!
Znajdź idealne stanowisko dla siebie
Kogo obecnie szukamy?
Poszukujemy osoby do zatrudnienia na stanowisko opiekuna aukcji Allegro, która będzie odpowiedzialna za tworzenie profesjonalnych opisów i tytułów aukcji. Kandydat idealny powinien posiadać umiejętności graficzne, aby móc tworzyć atrakcyjne grafiki na podstawie dostarczonych zdjęć lub korzystając z narzędzi AI.
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?
- Tworzenie przyciągających uwagę tytułów i opisów aukcji na platformie Allegro.
- Projektowanie grafik produktowych na podstawie dostępnych zdjęć lub wykorzystując technologie AI.
- Optymalizacja treści aukcyjnych pod kątem SEO i konwersji.
WYMAGANIA
- Doświadczenie w tworzeniu aukcji na Allegro lub innych platformach e-commerce.
- Umiejętności graficzne i znajomość narzędzi do edycji grafiki.
- Kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętności pracy w zespole oraz samodzielności.
- Dobrej organizacji pracy i terminowości.
- Znajomość podstaw SEO będzie dodatkowym atutem.
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju umiejętności w obszarze e-commerce i marketingu internetowego.
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie koleżeńskie.
Jeśli jesteś zainteresowany/a tym stanowiskiem i spełniasz powyższe wymagania, prosimy o przesłanie CV oraz portfolio graficzne.
Poszukujemy ambitnych, samodzielnych, kreatywnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Młodsza Księgowa.
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?
- Rozliczanie operacji przychodzących i wychodzących
- Przygotowywanie dyspozycji bankowych
- Wprowadzanie i rozliczanie prowizji
- Weryfikacja terminów płatności
- Wprowadzanie do programu zobowiązań cyklicznych
- Weryfikacja rozrachunków z kontrahentami
- Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej
- Realizacja zadań zleconych przez bezpośrednich przełożonych
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
- Wykształcenie w kierunku ekonomicznym i rachunkowym lub pokrewnym
- Znajomości programu Subiekt Nexo, Gratifikant, Płatnik aplikacji emSzmal
- Znajomość kadr i płac
- Dokładność i terminowość
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność w działaniu
- Chęć do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Nowoczesne narzędzia do komunikacji ze współpracownikami;
- Niezbędne narzędzia do realizacji prowadzonych działań;
- Specjalizowane szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne;
Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Serwisanta maszyn i elektornarzędzi, którego cechuje zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Diagnostyka i wykonywanie usług serwisowych w maszynach budowlanych/ elektronarzędziach.
- Opis usterki w systemie, uzupełnianie zestawień.
- Dokonywanie przeglądów i konserwacji sprzętów/ elektronarzędzi.
- Obsługa Klienta w zakresie pomocy technicznej.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji napraw serwisowych.
- Rozliczenia z producentami w ramach napraw gwarancyjnych.
NASZE OCZEKIWANIA
- Doświadczenie na stanowisku serwisanta maszyn budowlanych/ elektronarzędzi.
- Znajomość obsługi, budowy i zasad działania maszyn i urządzeń budowlanych/ elektronarzędzi.
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną.
- Konsekwencja w działaniu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
- Umiejętność określania priorytetów w zadaniach.
- Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
- Prawo jazdy kat. B.
DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ
- Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
- Biuro: ul. Brzeska 57, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny serwis i duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
- Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę, B2B lub umowa zlecenie.
Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Magazyniera / Pakowacza, którego cechuje zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Przyjmowanie towaru oraz jego sprawdzanie pod względem ilościowym i jakościowym.
- Dbałość o odpowiednie rozmieszczanie towarów na magazynie.
- Przygotowywanie towarów wychodzących z magazynu.
- Rozładunek i przyjmowanie dostaw.
- Sprawdzanie stanów magazynowych.Dbałość o porządek na stanowisku pracy.
- Współpraca i wymiana informacji z pozostałymi magazynierami.
- Zabezpieczenie magazynowanego towaru przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
NASZE OCZEKIWANIA
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość podstawowych zasad gospodarki magazynowej.
- Dokładność i estetyczne pakowanie zamówień do wysyłki.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej. Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
- Terminowość i sumienne wykonywanie swoich obowiązków.
- Ambicja i szlifowanie swoich umiejętności.
DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ
- Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
- Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
- Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę, B2B lub umowa zlecenie.
Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Handlowca / Sprzedawcę ds. sprzedaży B2B, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Aktywna sprzedaż produktów i usług - praca na ciepłych i zimnych leadach.
- Zapewnienie profesjonalnego doradztwa w zakresie produktów i usług.
- Pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych, negocjacja warunków oraz zawieranie umów handlowych.
- Prowadzenie spotkań, negocjacji i prezentacji dla Klientów Biznesowych
- Rozpoznawanie i analiza potrzeb Klientów.
- Przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedażowych.
- Rozwijanie długofalowych, opartych na zaufaniu relacji z Klientami Biznesowymi.
- Realizacja planu sprzedażowego i osiąganie wyznaczonych celów.
- Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
NASZE OCZEKIWANIA
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży dla Klienta B2B, w branży e-commerce.
- Wiedza rynkowa, znajomość obecnych trendów handlowo-sprzedażowych oraz mechanizmów sprzedaży obszaru B2B w c-commerce.
- Umiejętność sprzedaży i doradztwa w zakresie oferowanych produktów.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej. Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
- Terminowość i skrupulatność, pilnowanie terminów i sumienne wykonywanie swoich obowiązków.
- Analityczne myślenie, pozwalające na rzeczową interpretację i ocenę danej sytuacji opartej o fakty.
- Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.
DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ
- Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
- Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
- Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.