• Kontakt
    Kontakt i obsługa

    585 261 436
    bok@isprzet.pl

    Biuro obsługi klienta:
    pon. - pt. 08:00 - 16:00

    Dział handlowy:
    pon. - pt. 08:00 - 18:00
    sob. 09:00 - 13:00

    TEAMTOOLS sp. z o.o.
    ul. Gen. Mieczysława Boruty Spiechowicza 68,
    43-300 Bielsko-Biała
    NIP: 937-274-89-81

    Adres do zwrotów i korespondencji 
    Proszówki 611, 32-700 Bochnia

    PLN: 25 1050 1070 1000 0090 8195 4365
    EUR: 11 1050 1070 1000 0090 8198 4396
    USD: 34 1050 1070 1000 0090 8215 8776
    ING Bank, SWIFT: INGBPLPW

  • Zadzwoń
  • Kontakt
  • Schowek
  • Zaloguj / Zarejestruj
0
Twój koszyk jest pusty
  • Kontakt
    Kontakt i obsługa

    585 261 436
    bok@isprzet.pl

    Biuro obsługi klienta:
    pon. - pt. 08:00 - 16:00

    Dział handlowy:
    pon. - pt. 08:00 - 18:00
    sob. 09:00 - 13:00

    TEAMTOOLS sp. z o.o.
    ul. Gen. Mieczysława Boruty Spiechowicza 68,
    43-300 Bielsko-Biała
    NIP: 937-274-89-81

    Adres do zwrotów i korespondencji 
    Proszówki 611, 32-700 Bochnia

    PLN: 25 1050 1070 1000 0090 8195 4365
    EUR: 11 1050 1070 1000 0090 8198 4396
    USD: 34 1050 1070 1000 0090 8215 8776
    ING Bank, SWIFT: INGBPLPW

  • Zadzwoń
  • Kontakt
  • Schowek
  • Zaloguj / Zarejestruj

Kariera

Poznaj nasz zespół i dołącz do ludzi z pasją!

Doceniamy samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywę własną. Ludzie są dla nas najważniejsi. Dlatego stworzyliśmy komfortowe środowisko pracy tak, aby odpowiadało potrzebom członków naszego zespołu. Doskonale wiemy, że dobry nastrój pracowników wpływa na jakość wykonywanej pracy.

Jaki pakiet korzyści oferujemy?
Ludzie są dla nas najważniejsi

Szkolenia
grupowe

Możliwość awansu
wewnętrznego

Imprezy
integracyjne

Premie uzależnione
od wyników

Grupowe
ubezpieczenie

Zapraszamy kandydatów do pracy w działach:

Dział
Sprzedaż

Jeżeli chcesz dbać o dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi, a także brać czynny udział w budowaniu naszej marki, dołącz do naszych Sił Sprzedaży!

Dział
Administracja

Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie naszego sklepu internetowego dołącz do działu Administracji!

Dział
Marketing

Jeżeli chcesz mieć wpływ na rozwój naszej marki oraz brać udział w niestandardowych aktywacjach, dołącz do zespołu Marketingu!

Dział
Finanse

Jeżeli chcesz dbać o wysoką jakość prowadzenia biura oraz obsługę finansową klientów dołącz do zespołu Finansów!

Proces rekrutacji
Sprawdź jak do nas dołączyć

Aplikacja online

Selekcja zgłoszeń

Rozmowa
z działem HR

Test umiejętności

Rozmowa 
z potencjalnym
przełożonym

Witamy
w zespole isprzet.pl!

Znajdź idealne stanowisko dla siebie
Kogo obecnie szukamy?

W związku z dynamicznym rozwojem marek własnych poszukujemy ambitnego, samodzielnego, kreatywnego i zaangażowanego Grafika Produktowego.


CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?

  • Tworzenie grafiki produktowej, w tym opakowań, etykiet oraz materiałów promocyjnych.
  • Opracowywanie atrakcyjnych wizualnie projektów zgodnie z wytycznymi marki.
  • Udoskonalanie i optymalizacja istniejących projektów produktowych.
  • Monitorowanie trendów i innowacji w grafice produktowej, by dostarczać nowatorskie rozwiązania. .

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Minimum 2 lata doświadczenia w grafice produktowej lub pokrewnej.
  • Znajomość Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign).
  • Kreatywność, umiejętność myślenia koncepcyjnego i precyzja w detalach. 
  • Portfolio prac demonstrujące umiejętności projektowania grafiki produktowej. 
  • Dobra komunikacja i zdolność pracy w zespole.

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub b2b, w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Niezbędny sprzęt do realizacji prowadzonych działań oraz ergonomiczne stanowisko pracy.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń. 


Poszukujemy specjalisty do spraw obsługi klienta e-commerce, którego cechuje zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Mailowe i telefoniczne przyjmowanie i obsługa zleceń Klientów,
  • Obsługa zapytań przychodzących w systemie CRM,
  • Odpisywanie na komentarze / zapytania klientów na stronie internetowej i Allegro,
  • Prowadzenie rozmów przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług,
  • Rozwiązywanie problemów klientów w możliwie szybkim czasie.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Wysoki poziom komunikacji i otwartość na kontakt z klientem,
  • Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • Asertywność,
  • Zaangażowanie, zorientowanie na cel,
  • Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania napotkanych problemów przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć,
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać,
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes,
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie,
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.

Sklep internetowy iSprzet.pl pozwala zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom indywidualnym, wyposażyć się w profesjonalny sprzęt budowlany oraz elektronarzędzia. Dzięki ścisłej współpracy z blisko setką światowych producentów, możemy wyznaczać nowe standardy jakościowe dla wielu gałęzi europejskiej gospodarki. Ponadto na przestrzeni ostatnich lat, wypracowaliśmy miano lidera na krajowym rynku wśród dostawców profesjonalnych rozwiązań przemysłowo-budowlanych.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy ambitnych, samodzielnych, kreatywnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi Allegro.

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?

  • Administrowanie, nadzorowanie oraz kompleksowa obsługa sprzedaży poprzez serwis aukcyjny: Allegro,
  • wprowadzanie nowych aukcji, moderowanie oraz aktualizowanie już istniejących,
  • dbałość o pozytywny wizerunek firmy,
  • proponowanie oraz wdrażanie strategii i rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online.

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok),
  • znajomości narzędzia Baselinker, 
  • praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania serwisów aukcyjnych,
  • poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży i nowych trendów na rynku, 
  • samodzielnego i efektywnego zarządzanie czasem pracy,
  • umiejętności ustalania priorytetów i organizacji czasu pracy,
  • bardzo dobrej znajomości sprzedaży e-commerce i komunikacji w Internecie,
  • zorientowania na cel i wyniki,

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE

  • Znajomości naszej branży,
  • znajomość innych serwisów aukcyjnych.

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

  • Interesującą, pełną wyzwań pracę w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne warunki wynagradzania,
  • liczne szkolenia i kursy,
  • nowoczesne narzędzia pracy,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • dostęp do szerokiej gamy benefitów (ubezpieczenie grupowe, imprezy i wyjazdy integracyjne, obiady czwartkowe, itd.).


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Handlowca / Sprzedawcę ds. sprzedaży B2B, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Aktywna sprzedaż produktów i usług - praca na ciepłych i zimnych leadach.
  • Zapewnienie profesjonalnego doradztwa w zakresie produktów i usług.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych, negocjacja warunków oraz zawieranie umów handlowych.
  • Prowadzenie spotkań, negocjacji i prezentacji dla Klientów Biznesowych
  • Rozpoznawanie i analiza potrzeb Klientów.
  • Przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedażowych.
  • Rozwijanie długofalowych, opartych na zaufaniu relacji z Klientami Biznesowymi.
  • Realizacja planu sprzedażowego i osiąganie wyznaczonych celów.
  • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w obszarze sprzedaży dla Klienta B2B, w branży e-commerce.
  • Wiedza rynkowa, znajomość obecnych trendów handlowo-sprzedażowych oraz mechanizmów sprzedaży obszaru B2B w c-commerce.
  • Umiejętność sprzedaży i doradztwa w zakresie oferowanych produktów.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej. Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Terminowość i skrupulatność, pilnowanie terminów i sumienne wykonywanie swoich obowiązków.
  • Analityczne myślenie, pozwalające na rzeczową interpretację i ocenę danej sytuacji opartej o fakty.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Koordynatora punktów sprzedaży, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Prowadzenie i nadzorowanie kilku oddziałów na podległym terenie w zakresie ciągłości operacyjnej i sprzedażowej.
  • Opieka i koordynacja procesu sprzedażowego wg standardu.
  • Zarządzanie podległymi pracownikami.
  • Rozliczanie podległego zespołu z realizacji zadań i wyznaczonych celów.
  • Wspieranie zarządzania parkiem maszynowym w porozumieniu z pracownikami w oddziałach.
  • Dbanie o dokumentację i utrzymanie przyjętego standardu oraz procedur.
  • Dbanie o wizerunek firmy i budowanie długotrwałych relacji z Klientami.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku i umiejętność zarządzania zespołem.
  • Znajomość branży narzędzi i sprzętu budowlanego
  • Umiejętność skutecznego organizowania pracy sobie i innym.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Samodzielność i odpowiedzialność, wykazywanie zaangażowania w powierzone zadania.
  • Prawo jazdy kat. B.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: ul. Brzeska 57, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny oddział wypożyczalni i duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Serwisanta maszyn i elektornarzędzi, którego cechuje zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Diagnostyka i wykonywanie usług serwisowych w maszynach budowlanych/ elektronarzędziach.
  • Opis usterki w systemie, uzupełnianie zestawień.
  • Dokonywanie przeglądów i konserwacji sprzętów/ elektronarzędzi.
  • Obsługa Klienta w zakresie pomocy technicznej.
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji napraw serwisowych.
  • Rozliczenia z producentami w ramach napraw gwarancyjnych.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie na stanowisku serwisanta maszyn budowlanych/ elektronarzędzi. 
  • Znajomość obsługi, budowy i zasad działania maszyn i urządzeń budowlanych/ elektronarzędzi.
  • Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną.
  • Konsekwencja w działaniu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Umiejętność określania priorytetów w zadaniach.
  • Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę. 
  • Prawo jazdy kat. B.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: ul. Brzeska 57, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny serwis i duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę, B2B lub umowa zlecenie.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Marketing Managera, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Planowanie, przygotowanie i prowadzenie kampanii dla producentów, z którymi współpracujemy.
  • Planowanie, tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych oraz komunikacji push.
  • Analizowanie i interpretowanie wyników kampanii w celu ich optymalizacji.
  • Podejmowanie działań trade marketingowych i zarządzanie nimi.
  • Przygotowanie analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań.
  • Ustalanie budżetów na poszczególne kampanie i rozliczanie ich.
  • Współpracowanie z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie minimum dwa lata w prowadzeniu kampani marketingowych i samodzielność.
  • Znajomość panujących trendów w marketingu, w szczególności trade marketingu.
  • Analityczne myślenie, pozwalające na rzeczową interpretację i ocenę danej sytuacji opartej o fakty.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. Prezentowanie danych i przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Podzielność uwagi i odporność na stres. Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie. Doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
  • Kreatywność i własna inicjatywa. Umiejętność tworzenia nowych rozwiązań i dynamicznego działania.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Doświadczenie w obsłudze narzędzi marketingowych.
  • Doskonała znajomość SEO, SEM oraz Social Media.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Moderatora sklepu internetowego, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Wprowadzanie i modyfikowanie produktów na platformie sprzedażowej.
  • Udoskonalanie, aktualizowanie i optymalizacja opisów produktów pod kątem SEO.
  • Obsługa sklepu internetowego w oparciu o otrzymane materiały (w tym zdjęcia, wideo).
  • Publikowanie artykułów na platformie sprzedażowej.
  • Dbałość o porządek umieszczanych treści na portalach.
  • Wsparcie zespołu w pozostałych działaniach.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w obszarze tworzenia profesjonalnych ofert, w branży e-commerce.
  • Znajomość HTML, CSS i pakietu MS Office.
  • Wiedza na temat zasad SEO.
  • Umiejętność redagowania treści, wysokie poczucie estetyki, dbałość o szczegóły.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej. Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Terminowość i skrupulatność, pilnowanie terminów i sumienne wykonywanie swoich obowiązków.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Magazyniera / Pakowacza, którego cechuje zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Przyjmowanie towaru oraz jego sprawdzanie pod względem ilościowym i jakościowym.
  • Dbałość o odpowiednie rozmieszczanie towarów na magazynie.
  • Przygotowywanie towarów wychodzących z magazynu.
  • Rozładunek i przyjmowanie dostaw.
  • Sprawdzanie stanów magazynowych.Dbałość o porządek na stanowisku pracy.
  • Współpraca i wymiana informacji z pozostałymi magazynierami.
  • Zabezpieczenie magazynowanego towaru przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość podstawowych zasad gospodarki magazynowej.
  • Dokładność i estetyczne pakowanie zamówień do wysyłki.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej. Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Terminowość i sumienne wykonywanie swoich obowiązków.
  • Ambicja i szlifowanie swoich umiejętności.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę, B2B lub umowa zlecenie.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Kontrolera finansowego / Analityka, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Zarządu to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Pozyskiwanie informacji finansowych oraz operacyjnych.
  • Analizowanie i przygotowanie raportów o wynikach finansowych oraz operacyjnych.
  • Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kadrze zarządzającej
  • Czynny udział w spotkaniach z kadrą zarządzającą w celu prezentacji danych finansowych i rekomendacji odpowiednich działań.
  • Tworzenie analiz i raportów, w celu optymalizacji działań biznesowych.
  • Udział w tworzeniu strategii finansowej.
  • Tworzenie prognoz ekonomicznych krótko- i długoterminowych.
  • Czynny udział w procesie budżetowania.
  • Kontrolowanie i raportowanie poziomu realizacji budżetów.
  • Analizowanie rentowności realizowanych projektów.
  • Współpracowanie z działem księgowości, w celu pozyskiwania danych finansowo-księgowych.
  • Czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, w tym weryfikacji poprawności księgowań.
  • Opracowanie i wdrażanie systemów raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku kontrolera finansowego lub analityka.
  • Wiedza, jak stworzyć wiarygodną informację zarządczą. Znajomość rachunkowości zarządczej.
  • Umiejętność sporządzania raportów finansowych oraz dokonywania ich analizy. Właściwe wyciąganie wniosków i na ich podstawie tworzenie rekomendacji odpowiednich działań. Znajomość programu Excel.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. Prezentowanie danych i przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Terminowość i skrupulatność. Umiejętność planowania swojej pracy, działania zgodnie z harmonogramem i zachowaniem wyznaczonych terminów.
  • Analityczne myślenie, pozwalające na rzeczową interpretację i ocenę danej sytuacji opartej o fakty.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.

Aplikuj

Imię i nazwisko*
E-mail*
Telefon*
Stanowisko*
CV  (.doc, .docx, .pdf, .jpg, .png)
Nie dodano pliku (Maks 5MB)
*pola wymagane
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej