• Kontakt
    Kontakt i obsługa

    585 261 436
    bok@isprzet.pl

    Biuro obsługi klienta:
    pon. - pt. 08:00 - 16:00

    Dział handlowy:
    pon. - pt. 08:00 - 18:00
    sob. 09:00 - 13:00

    TEAMTOOLS sp. z o.o.
    ul. Gen. Mieczysława Boruty Spiechowicza 68,
    43-300 Bielsko-Biała
    NIP: 937-274-89-81

    Adres do zwrotów i korespondencji 
    Proszówki 611, 32-700 Bochnia

    PLN: 25 1050 1070 1000 0090 8195 4365
    EUR: 11 1050 1070 1000 0090 8198 4396
    USD: 34 1050 1070 1000 0090 8215 8776
    ING Bank, SWIFT: INGBPLPW

  • Zadzwoń
  • Kontakt
  • Schowek
  • Zaloguj / Zarejestruj
0
Twój koszyk jest pusty
  • Kontakt
    Kontakt i obsługa

    585 261 436
    bok@isprzet.pl

    Biuro obsługi klienta:
    pon. - pt. 08:00 - 16:00

    Dział handlowy:
    pon. - pt. 08:00 - 18:00
    sob. 09:00 - 13:00

    TEAMTOOLS sp. z o.o.
    ul. Gen. Mieczysława Boruty Spiechowicza 68,
    43-300 Bielsko-Biała
    NIP: 937-274-89-81

    Adres do zwrotów i korespondencji 
    Proszówki 611, 32-700 Bochnia

    PLN: 25 1050 1070 1000 0090 8195 4365
    EUR: 11 1050 1070 1000 0090 8198 4396
    USD: 34 1050 1070 1000 0090 8215 8776
    ING Bank, SWIFT: INGBPLPW

  • Zadzwoń
  • Kontakt
  • Schowek
  • Zaloguj / Zarejestruj

Kariera

Poznaj nasz zespół i dołącz do ludzi z pasją!

Doceniamy samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywę własną. Ludzie są dla nas najważniejsi. Dlatego stworzyliśmy komfortowe środowisko pracy tak, aby odpowiadało potrzebom członków naszego zespołu. Doskonale wiemy, że dobry nastrój pracowników wpływa na jakość wykonywanej pracy.

Jaki pakiet korzyści oferujemy?
Ludzie są dla nas najważniejsi

Szkolenia
grupowe

Możliwość awansu
wewnętrznego

Imprezy
integracyjne

Premie uzależnione
od wyników

Grupowe
ubezpieczenie

Zapraszamy kandydatów do pracy w działach:

Dział
Sprzedaż

Jeżeli chcesz dbać o dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi, a także brać czynny udział w budowaniu naszej marki, dołącz do naszych Sił Sprzedaży!

Dział
Administracja

Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie naszego sklepu internetowego dołącz do działu Administracji!

Dział
Marketing

Jeżeli chcesz mieć wpływ na rozwój naszej marki oraz brać udział w niestandardowych aktywacjach, dołącz do zespołu Marketingu!

Dział
Finanse

Jeżeli chcesz dbać o wysoką jakość prowadzenia biura oraz obsługę finansową klientów dołącz do zespołu Finansów!

Proces rekrutacji
Sprawdź jak do nas dołączyć

Aplikacja online

Selekcja zgłoszeń

Rozmowa
z działem HR

Test umiejętności

Rozmowa 
z potencjalnym
przełożonym

Witamy
w zespole isprzet.pl!

Znajdź idealne stanowisko dla siebie
Kogo obecnie szukamy?


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Handlowca / Sprzedawcę ds. sprzedaży B2B, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Aktywna sprzedaż produktów i usług - praca na ciepłych i zimnych leadach.
  • Zapewnienie profesjonalnego doradztwa w zakresie produktów i usług.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych, negocjacja warunków oraz zawieranie umów handlowych.
  • Prowadzenie spotkań, negocjacji i prezentacji dla Klientów Biznesowych
  • Rozpoznawanie i analiza potrzeb Klientów.
  • Przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedażowych.
  • Rozwijanie długofalowych, opartych na zaufaniu relacji z Klientami Biznesowymi.
  • Realizacja planu sprzedażowego i osiąganie wyznaczonych celów.
  • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w obszarze sprzedaży dla Klienta B2B, w branży e-commerce.
  • Wiedza rynkowa, znajomość obecnych trendów handlowo-sprzedażowych oraz mechanizmów sprzedaży obszaru B2B w c-commerce.
  • Umiejętność sprzedaży i doradztwa w zakresie oferowanych produktów.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej. Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Terminowość i skrupulatność, pilnowanie terminów i sumienne wykonywanie swoich obowiązków.
  • Analityczne myślenie, pozwalające na rzeczową interpretację i ocenę danej sytuacji opartej o fakty.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Marketing Managera, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Planowanie, przygotowanie i prowadzenie kampanii dla producentów, z którymi współpracujemy.
  • Planowanie, tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych oraz komunikacji push.
  • Analizowanie i interpretowanie wyników kampanii w celu ich optymalizacji.
  • Podejmowanie działań trade marketingowych i zarządzanie nimi.
  • Przygotowanie analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań.
  • Ustalanie budżetów na poszczególne kampanie i rozliczanie ich.
  • Współpracowanie z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie minimum dwa lata w prowadzeniu kampani marketingowych i samodzielność.
  • Znajomość panujących trendów w marketingu, w szczególności trade marketingu.
  • Analityczne myślenie, pozwalające na rzeczową interpretację i ocenę danej sytuacji opartej o fakty.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. Prezentowanie danych i przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Podzielność uwagi i odporność na stres. Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie. Doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
  • Kreatywność i własna inicjatywa. Umiejętność tworzenia nowych rozwiązań i dynamicznego działania.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Doświadczenie w obsłudze narzędzi marketingowych.
  • Doskonała znajomość SEO, SEM oraz Social Media.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Koordynatora punktów sprzedaży, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Prowadzenie i nadzorowanie kilku oddziałów na podległym terenie w zakresie ciągłości operacyjnej i sprzedażowej.
  • Opieka i koordynacja procesu sprzedażowego wg standardu.
  • Zarządzanie podległymi pracownikami.
  • Rozliczanie podległego zespołu z realizacji zadań i wyznaczonych celów.
  • Wspieranie zarządzania parkiem maszynowym w porozumieniu z pracownikami w oddziałach.
  • Dbanie o dokumentację i utrzymanie przyjętego standardu oraz procedur.
  • Dbanie o wizerunek firmy i budowanie długotrwałych relacji z Klientami.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku i umiejętność zarządzania zespołem.
  • Znajomość branży narzędzi i sprzętu budowlanego
  • Umiejętność skutecznego organizowania pracy sobie i innym.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Samodzielność i odpowiedzialność, wykazywanie zaangażowania w powierzone zadania.
  • Prawo jazdy kat. B.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: ul. Brzeska 57, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny oddział wypożyczalni i duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Specjalistę ds. wsparcia IT / Help Desk Specjalist, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby innych to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Dbałość o bieżące funkcjonowanie systemów informatycznych. Pierwsza linia wsparcia z zakresu IT dla pracowników naszej firmy.
  • Zarządzanie zgłoszonymi problemami ze sprzętem, bądź oprogramowaniem (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie).
  • Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia.
  • Dbanie o poprawną integrację systemów IT.
  • Zarządzanie sprzętem telekomunikacyjnym i informatycznym.
  • Przygotowywanie i konfigurowanie komputerów dla użytkowników.
  • Wspieranie pracowników w korzystaniu z urządzeń multimedialnych i wideokonferencyjnych, jak również przy relokacji sprzętu komputerowego.
  • Koordynowanie prac wykonywanych przez dostawców zewnętrznych.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wiedza z obszaru zagadnień sieciowych.
  • Znajomość języków skryptowych i systemów WMS, CRM i ERP.
  • Znajomość sprzętu komputerowego: stacje robocze i laptopy (diagnostyka, drobne naprawy).
  • Terminowość i skrupulatność. Umiejętność planowania swojej pracy, działania zgodnie z harmonogramem i zachowaniem wyznaczonych terminów.
  • Podzielność uwagi i odporność na stres. Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie. Doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
  • Analityczne myślenie, pozwalające na rzeczową interpretację i ocenę danej sytuacji opartej o fakty.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Kontrolera finansowego / Analityka, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Zarządu to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Pozyskiwanie informacji finansowych oraz operacyjnych.
  • Analizowanie i przygotowanie raportów o wynikach finansowych oraz operacyjnych.
  • Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kadrze zarządzającej
  • Czynny udział w spotkaniach z kadrą zarządzającą w celu prezentacji danych finansowych i rekomendacji odpowiednich działań.
  • Tworzenie analiz i raportów, w celu optymalizacji działań biznesowych.
  • Udział w tworzeniu strategii finansowej.
  • Tworzenie prognoz ekonomicznych krótko- i długoterminowych.
  • Czynny udział w procesie budżetowania.
  • Kontrolowanie i raportowanie poziomu realizacji budżetów.
  • Analizowanie rentowności realizowanych projektów.
  • Współpracowanie z działem księgowości, w celu pozyskiwania danych finansowo-księgowych.
  • Czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, w tym weryfikacji poprawności księgowań.
  • Opracowanie i wdrażanie systemów raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku kontrolera finansowego lub analityka.
  • Wiedza, jak stworzyć wiarygodną informację zarządczą. Znajomość rachunkowości zarządczej.
  • Umiejętność sporządzania raportów finansowych oraz dokonywania ich analizy. Właściwe wyciąganie wniosków i na ich podstawie tworzenie rekomendacji odpowiednich działań. Znajomość programu Excel.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. Prezentowanie danych i przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Terminowość i skrupulatność. Umiejętność planowania swojej pracy, działania zgodnie z harmonogramem i zachowaniem wyznaczonych terminów.
  • Analityczne myślenie, pozwalające na rzeczową interpretację i ocenę danej sytuacji opartej o fakty.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Serwisanta maszyn i elektornarzędzi, którego cechuje zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Diagnostyka i wykonywanie usług serwisowych w maszynach budowlanych/ elektronarzędziach.
  • Opis usterki w systemie, uzupełnianie zestawień.
  • Dokonywanie przeglądów i konserwacji sprzętów/ elektronarzędzi.
  • Obsługa Klienta w zakresie pomocy technicznej.
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji napraw serwisowych.
  • Rozliczenia z producentami w ramach napraw gwarancyjnych.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie na stanowisku serwisanta maszyn budowlanych/ elektronarzędzi. 
  • Znajomość obsługi, budowy i zasad działania maszyn i urządzeń budowlanych/ elektronarzędzi.
  • Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną.
  • Konsekwencja w działaniu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Umiejętność określania priorytetów w zadaniach.
  • Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę. 
  • Prawo jazdy kat. B.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: ul. Brzeska 57, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny serwis i duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę, B2B lub umowa zlecenie.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Moderatora sklepu internetowego, którego cechuje zaangażowanie w realizację celów oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Wprowadzanie i modyfikowanie produktów na platformie sprzedażowej.
  • Udoskonalanie, aktualizowanie i optymalizacja opisów produktów pod kątem SEO.
  • Obsługa sklepu internetowego w oparciu o otrzymane materiały (w tym zdjęcia, wideo).
  • Publikowanie artykułów na platformie sprzedażowej.
  • Dbałość o porządek umieszczanych treści na portalach.
  • Wsparcie zespołu w pozostałych działaniach.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w obszarze tworzenia profesjonalnych ofert, w branży e-commerce.
  • Znajomość HTML, CSS i pakietu MS Office.
  • Wiedza na temat zasad SEO.
  • Umiejętność redagowania treści, wysokie poczucie estetyki, dbałość o szczegóły.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej. Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Terminowość i skrupulatność, pilnowanie terminów i sumienne wykonywanie swoich obowiązków.
  • Ambicja i pogłębianie wiedzy. Zdobywanie nowego doświadczenia i szlifowanie swoich umiejętności.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę lub B2B.


Poszukujemy utalentowanego i doświadczonego Magazyniera / Pakowacza, którego cechuje zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz chęć rozwoju. Jeśli jesteś ambitną osobą, która ceni pracę z ludźmi, lubi budować trwałe relacje i potrafi zrozumieć potrzeby Klientów to ta praca jest dla Ciebie.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Przyjmowanie towaru oraz jego sprawdzanie pod względem ilościowym i jakościowym.
  • Dbałość o odpowiednie rozmieszczanie towarów na magazynie.
  • Przygotowywanie towarów wychodzących z magazynu.
  • Rozładunek i przyjmowanie dostaw.
  • Sprawdzanie stanów magazynowych.Dbałość o porządek na stanowisku pracy.
  • Współpraca i wymiana informacji z pozostałymi magazynierami.
  • Zabezpieczenie magazynowanego towaru przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość podstawowych zasad gospodarki magazynowej.
  • Dokładność i estetyczne pakowanie zamówień do wysyłki.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej. Przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
  • Terminowość i sumienne wykonywanie swoich obowiązków.
  • Ambicja i szlifowanie swoich umiejętności.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zespół, w którym dobrze się dogadujemy. Naszą siłą jest pasja i współpraca - zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza standardy. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Biuro: w Proszówkach 611, 32-700 Bochnia, gdzie czeka na Ciebie nowoczesny open space, sale konferencyjne, chill room, duży parking. Pracujemy stacjonarnie.
  • Zatrudnienie: możesz wybrać dogodną dla Ciebie formę współpracy umowa o pracę, B2B lub umowa zlecenie.

Aplikuj

Imię i nazwisko*
E-mail*
Telefon*
Stanowisko*
CV  (.doc, .docx, .pdf, .jpg, .png)
Nie dodano pliku (Maks 5MB)
*pola wymagane
Zaznacz przycisk “Tak”, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług https://www.isprzet.pl/ w tym także zbieranych w plikach cookies oraz w formie zautomatyzowanego profilowania przez nas i naszych zaufanych partnerów, w celach marketingowych w tym w formie zautomatyzowanego profilowania. Skutkiem ww. przetwarzania danych będzie analiza danych osobowych i statystycznych. Dane będą używane w celach marketingowych, w tym w celu profilowania, przez okres korzystania z usług Administratora. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wysyłając wiadomość email na adres: bok@isprzet.pl Polityka Prywatności – Pliki Cookies, znajduje się TUTAJ: POLITYKA PLIKÓW COOKIESTAK