Kup teraz – zapłać później! Rewelacyjna wiadomość dla klientów naszego sklepu. Od teraz nie musisz rezygnować z wyprzedaży i atrakcyjnych promocji w naszym sklepie, tylko z powodu braku środków na swoim koncie! Właśnie ruszyła nowa metoda płatności – PayPo. Dzięki niej zamawiasz wybrane przez siebie produkty i płacisz za nie nawet 30 dni po zakupie. W dodatku cała usługa nic nie kosztuje, a Ty nie musisz przedstawiać żadnych dokumentów!
Jak działają płatności PayPo?
PayPo to innowacyjna forma płatności odroczonej, dzięki której płacisz za dokonane zakupy w terminie nawet do 30 dni, nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli przez ten czas nadal nie będziesz miał środków na opłacenie zamówienia, możesz skorzystać z wygodnej i korzystnej spłaty ratalnej.
Główne korzyści PayPo:
- Nic Cię to nie kosztuje – jeżeli zapłacisz za złożone zamówienie w ciągu 30 dni, nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat.
- Możesz zwrócić część lub całość Twojego zamówienia w ciągu 30 dni. Twoja kwota do zapłaty odpowiednio się zmniejszy lub całkowicie anuluje.
- Jeżeli nie zapłacisz za swoje zakupy w ciągu 30 dni, Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
- Nie musisz podawać żadnych danych do swoich kart kredytowych lub debetowych.
- Jeżeli z jakichś przyczyn nie otrzymasz zamówionego towaru, nie musisz za niego płacić!
- Do potwierdzenia zamówienia używasz wyłącznie specjalnego kodu wysłanego SMS-em na Twój numer telefonu.
Jak zamawiać z PayPo?
- Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka (wartość zamówienia nie może przekroczyć 2000 zł).
- Przejdź do realizacji zamówienia i wybierz formę płatności: “Płatność odroczona PayPo - Zapłać za 30 dni”
- Wypełnij swoje dane kontaktowe i potwierdź złożenie zamówienia.
- Po przeniesieniu na bramkę płatności Przelewy24 wybierz opcję: "Płatność odroczona PayPo" i przejdź przez 3 proste kroki uwierzytelniające
- PayPo natychmiast zapłaci za Twoje zakupy, a Ty dostajesz zamówione przez siebie produkty.
PayPo – najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób mogę zapłacić za swoje zamówienie w PayPo?
Wybierz najbardziej dogodną dla Ciebie formę płatności: przelew bankowy, przekaz pocztowy lub szybką płatność online. Dla Twojej wygody numer konta do wpłaty przesłany będzie e-mailem wraz z potwierdzeniem zamówienia. Wszystkie istotne informacje znajdują się również w specjalnym panelu klienta na stronie PayPo.
Ile to kosztuje?
Absolutnie nic. Jeżeli zmieścisz się w terminie i zapłacisz za swoje zakupy w ciągu 30 dni, kwota zamówienia pozostanie taka sama.
Co się stanie, jeżeli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Bez obaw! Kwota twojego zamówienia zostanie automatycznie rozłożona na 4 korzystne raty. O wszystkim zostaniesz stosownie powiadomiony, a szczegóły dotyczące spłat ratalnych sprawdzisz w swoim Panelu Klienta na stronie PayPo.
Czy korzystanie z PayPo jest bezpieczne?
Oczywiście, że tak. Cały proces zakupowy z wykorzystaniem płatności odroczonej PayPo jest w pełni zautomatyzowany, a wszelkie przetwarzane dane są odpowiednio zaszyfrowane.
Czy muszę przygotować jakieś dokumenty?
Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy, że podczas składania zamówienia podasz dane wymagane do realizacji zamówienia oraz swój numer PESEL. Nie musisz podawać żadnych danych do swojej karty kredytowej lub debetowej.
Jaka jest maksymalna wartość zamówienia w przypadku płatności z PayPo?
Możesz skorzystać z płatności odroczonej PayPo, jeżeli wartość Twojego koszyka nie przekroczy 1000 zł.
Czy mogę skorzystać z płatności PayPo jeżeli dokonuję zakupu na firmę?
Niestety nie. Płatność PayPo skierowana jest wyłącznie do klientów indywidualnych.
Jak mogę skontaktować się z PayPo?
Możesz skontaktować się z PayPo telefonicznie, poprzez e-mail lub pocztą tradycyjną:
+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 37
02-627-Warszawa