0
Mój koszyk
Twój koszyk jest pusty

FAQ

W celu zarejestrowania się w serwisie należy bezpośrednio z głównej strony przejść do panelu logowania poprzez wybranie ikony kłódki znajdującej się w prawym górnym rogu strony. Następnie należy kliknąć hasło „załóż konto” znajdujące się pod polem z danymi do logowania, które przenosi nas bezpośrednio do formularza rejestracyjnego. Po poprawnym uzupełnieniu niezbędnych danych oznaczonych czerwoną gwiazdką jako pola wymagane otrzymasz na podany adres mailowy potwierdzenie rejestracji w serwisie.
Wypełnienie formularza rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień w sklepie internetowym isprzet.pl.

Zarejestrowanie na naszej stronie nie jest obowiązkowe, ale dzięki rejestracji zyskujesz wiele profitów, m.in.:  

  • możliwość korzystania z kodów rabatowych,
  • możliwość śledzenia statusu zamówienia,
  • dostęp do wygenerowanych dokumentów,
  • pełen wgląd do historii dokonanych zakupów,
  • możliwość zmiany danych.

Istnieje możliwość składania zamówienia na towary dostępne w asortymencie sklepu isprzet.pl bez uprzedniej rejestracji konta. Złożyć zamówienie można również za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.

W sytuacji, kiedy problem z zalogowaniem nie wynika z błędnie uzupełnionego adresu e-mail, istnieje możliwość przypomnienia hasła. W tym celu należy kliknąć polecenie „przypomnij hasło” znajdujące się pod polem z danymi do logowania, które pozwala na wysłanie hasła na podanego przy rejestracji e-maila. Jeśli nie pamiętasz swojego e-maila -zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jeśli wiesz dokładnie czego szukasz i znasz konkretną nazwę bądź firmę poszukiwanego produktu możesz skorzystać z szybkiej wyszukiwarki znajdującej się na samej górze naszej strony. Wystarczy wpisać wspomniane informacje w białym pasku w miejscu „Wpisz szukaną frazę”, a następnie kliknąć lupę. Dodatkowym ułatwieniem jest pojawianie się domyślnych podpowiedzi podczas wpisywania poszukiwanego produktu.
Istnieje także możliwość wyszukiwania produktu bez znajomości jego nazwy. Wystarczy skorzystać z drzewa kategorii, w którym wszystkie produkty znajdujące się w asortymencie sklepu są pogrupowane według odpowiednich kategorii, a następnie użyć odpowiednych filtrów znajdujących się po lewej stronie, które zawężą obszar poszukiwań.

Jeśli mimo prób wyszukiwania produktu za pomocą wyszukiwarki bądź filtrów na naszej stronie nie uda się znaleźć danego produktu, zapraszamy do kontaktu, a my postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie i indywidualnie dopasować ofertę do Twoich potrzeb.
Być może brak produktu wynika również z faktu, że nie został on jeszcze wprowadzony na naszej stronie, natomiast jest dostępny w naszej ofercie.

Każdorazowo dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy, a pożądany towar jak najszybciej trafił w ręce Klienta. Termin realizacji uzależniony jest nie tylko od naszych stanów magazynowych i spodziewanych dostaw, ale także od stanów magazynowych dystrybutorów oraz producentów.
W przypadku większości zamówień wysyłka realizowania jest do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Dostawy do Klienta realizowane są za pośrednictwem wiodących firm kurierskich, takich jak: DPD, DHL, UPS, K-EX. Przesyłki przygotowywane i nadawane są do godziny 15:00 każdego dnia roboczego.

Każdorazowo po złożeniu zamówienia zostaje wysłane potwierdzenie na adres mailowy podany przy rejestracji.

Tak, istnieje możliwość dokonywania zmian w złożonym zamówieniu, jednak tylko do momentu potwierdzenia realizacji zamówienia. W tym celu wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Tak, istnieje możliwość uzyskania rabatu. Na naszej stronie znajduje się specjalna zakładka z towarami objętymi specjalnymi promocjami. Przy produktach, których dotyczy rabat widnieje informacja o promocji. Dodatkowo istnieje możliwość uzyskania indywidualnych rabatów po uprzednim kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT za zamówiony towar. W przypadku nie wystosowania przez Klienta takiego żądania zostaje wystawiony paragon fiskalny. Faktura VAT zostaje wysłana do klienta drogą mailową, na adres podany podczas składania zamówienia bądź na życzenie klienta - pocztą tradycyjną.

Tak, realizujemy zamówienia także w ramach wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów z krajami, z którymi Polska ma umowy handlowe na eksport towarów.

Płatności za zamówiony towar w sklepie internetowym isprzet.pl można dokonać jako:

  • PRZEDPŁATA NA KONTO BANKOWE na podstawie faktury pro-forma przesłanej Klientowi po złożeniu zamówienia
  • PŁATNOŚĆ ON-LINE za pośrednictwem firmy PayU
  • PŁATNOŚĆ KARTĄ płatniczą (debetową) lub kredytową za pośrednictwem firmy TPay lub przy odbiorze osobistym
  • PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ przy odbiorze osobistym i przesyłce za pobraniem
  • ZAKUP NA RATY za pośrednictwem Santander Consumer Bank oraz BGŻ BNP Paribas
  • LEASING za pośrednictwem LeaseLink i PKO

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności i wysyłki oraz wagi i gabarytów zamówionego produktu. Każdorazowo podany jest w formularzu podczas potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień powyżej 1500 zł koszt dostawy pokrywa sklep. W szczególnych przypadkach koszty wysyłki mogą zostać ustalone indywidualnie. Dodatkowo na stronie sklepu funkcjonuje licznik znajdujący się w prawym górnym rogu strony, który po podliczeniu całkowitego kosztu zamówienia pokazuje kwotę brakującą do darmowej dostawy. 

Tak, sklep internetowy isprzet.pl realizuje także wysyłki poza granicę kraju. W tym przypadku może się to wiązać z dodatkowymi kosztami wysyłki i transportu.

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Odbiór odbywa się w siedzibie naszego sklepu pod adresem: ul. Mickiewicza 58, 32-800 Brzesko. Podczas odbioru można skorzystać z możliwości zapłaty za zamówiony towar gotówką lub kartą płatniczą. 

Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia. Zwrot przyjmowany jest wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany, a więc nie nosi śladów użytkowania, nie jest uszkodzony oraz posiada oryginalne opakowanie.
Podczas zwrotu na konto wskazane przez Klienta zwracana jest kwota równowartości produktu, natomiast koszty związane z dostawą oraz odesłaniem towaru nie podlegają zwrotowi.
Zwracany produkt musi zostać bezpiecznie zapakowany, zawierać rachunek oraz wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy. Druk odstąpienia od umowy dostępy jest do pobrania w zakładce DOKUMENTY znajdującej się w dolnej części strony.

W przypadku pytań, na które nie znalazłeś powyżej odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 731-431-134 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres bok@isprzet.pl. Nasi pracownicy chętnie udzielą odpowiedzi na każde pytanie.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie. Szczegóły w Polityce prywatności.OK